Uplňko vyhlazení

16.08.2011 21:43

Uplňko vyhlazené :( Prostě já jsem chtěl svůj učet 4 roky jsem čekal až budu mít vlastní nakonec jsem taťku přemluvil on mí ségře chtěl prostě nějak to udělat a mně tky helfnout pracoval a já jsem se vrátil ze sjezdu jezdím totiž na kole asi 9km každej den bez dechu...tak tedy,vrátil jsem se a on řekl :

Ahoj,promiň ale nepovedlo jse mi to složka ségry i tvoje se najednou uplně vymazala no budeš si muset udělat novou...A já na to : cože,ale já jsem tam měl hru ve velikosti 12GB !!! a tky všechna hesla kódy ke svím online hrám a třem emailům ách do*** k sakru ách ježíže z paříže...teď neznám hesla ID jména a všeckos blbosti...ztratil jsem  nejeen hry ale i složku ve který byly všecky zubatky SP i...prostě všechno. naštěstí to mám tady ve svém webíčku :) ale !!! pořád ku*** jsem přišel o do pr**** o všechno !!! Proč je svět tak krutý Á TAK TO JE VŠE DĚKUJI ZA PŘEČTENÍ MĚJTE A PŘÍŠTĚ :)